
باز هم یک سال دیگه از عمرمون رفت... امیدوارم سال خوبی برای شما بوده باشه. خدا رو بخاطر این نعمتهای بی پایانی که به ما عنایت کرده شکر میگم. پیشاپیش سال 1396 رو به همه عزیزان تبریک میگم. یا حق +xa0نوشته شده در xa0پنجشنبه بیست و ششم اسفند ۱۳۹۵ساعتxa020:50xa0 توسطxa0محمد منجزیxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب